Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ...ΕΥΚΟΛΟ ΦΑΓΑΚΙ...

Η μαγειρική είναι αγάπη, μεράκι, αλλά θέλει χρόνο και ξεκούραστα πόδια! Η Δευτέρα από την άλλη είναι μέρα δύσκολη...πολύ πρωινό ξύπνημα, πολλή δουλειά, πολλές υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα ένα κατάκοπο σώμα να γυρνάει στις 3 σπίτι, με πεινασμένο στομάχι και κουρασμένο μυαλό!!Το μόνο που σκέφτεσαι είναι να κάνεις κάτι γρήγορο να φας για να ξεκουραστείς...έτσι κι εγώ σκέφτηκα μια νοστιμιά που γίνεται σε ένα τεταρτάκι το πολύ! Φυσικά δεν είναι δικό μου καθαρά δημιούργημα, αλλά στην κουζίνα  μετράει πιστεύω περισσότερο η ιδέα! Στο σούπερ μάρκετ λοιπόν, στους καταψύκτες , βρήκα τα βαρενίκι ή βαρενίκα. Φαντάζομαι οι περισσότεροι γνωρίζεται αυτά τα υπέροχα γεμιστά ποντιακά ραβιόλια. Στο ψυγείο θα τα βρείτε με γέμιση κιμά η γέμιση μυζήθρας..εγώ πήρα αυτά με μυζήθρα! Αφού τα έβρασα για περίπου 10 λεπτά και τα σούρωσα, έριξα στην κατσαρόλα μου λαδάκι, φρέσκια ντοματούλα κομμένη σε κυβάκια, φρέσκο βασιλικό, αλάτι και πιπεράκι. Έριξα και τα βαρενίκια μου μέσα   ,ανακατεύοντας πολύ προσεχτικά για να μην μου ανοίξουν, και το φαγάκι της Δευτέρας έτοιμο!!!  Σίγουρα όχι κάτι δύσκολο αλλά πεντανόστιμο! Η αγαπημένη Virginia Woolf είχε πει κάτι πάρα πολύ όμορφο, που με αντιπροσωπεύει απόλυτα : "Δεν μπορεί κάποιος να σκεφτεί καλά, να αγαπήσει καλά, να κοιμηθεί καλά, αν δεν έχει φάει καλά".   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου