Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ

Σίγουρα δεν είμαι εγώ εδώ για να δώσω πολύ περίεργες και δύσκολες συνταγές!!Είμαι εδώ για να μοιραστώ κάποιες από τις ιδέες μου, τις αλχημείες μου, τα μικρά και απλά μυστικά μου που κι εγώ τα άκουσα ή τα διάβασα! Σήμερα λοιπόν θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια αγορά που έκανα και η οποία αποδείχθηκε ότι με βοήθησε πολύ στο να μαγειρεύω γρήγορα, νόστιμα και αρκετά υγιεινά!!Στο σπιτάκι μας, που βρίσκεται στον πρώτο όροφο μιας πολυκατοικίας, δεν έχουμε την πολυτέλεια μιας αυλής ή μιας μεγάλης βεράντας κι έτσι είναι αδύνατο να έχουμε μια ψησταριά. Επειδή όμως τρελαινόμαστε για ψητά αποφάσισα να πάρω μια ηλεκτρική ψησταριά την οποία και εγκαινίασα σήμερα! Την έστησα στο μπαλκονάκι μας , ετοίμασα μερικά σουβλάκια και λαχανικά και βγήκα αποφασισμένη πως θα γίνω μια καλή ψήστρια. Τα σουβλάκια τα είχα τοποθετήσει από το βράδυ μέσα σε μια λεκάνη με τα γνωστά μπαχαρικά, κομμένες φέτες κρεμμύδι και ντομάτα , λαδάκι και λίγη μουστάρδα. Έκοψα και μερικά κολοκυθάκια και ντομάτες σε χοντρές φέτες , και το μεσημεριανό μας σε μισή ώρα ήταν έτοιμο. 


Ειλικρινά, ενώ αρχικά το φοβόμουν, τα σουβλάκια έγιναν πεντανόστιμα και πολύ μαλακά, για τα κολοκυθάκια δεν το συζητώ τα λάτρεψα. Συστήνω λοιπόν ανεπιφύλακτα σε όλους εσάς που δεν έχετε τον απαιτούμενο χώρο μια μικρή και βολική ηλεκτρική ψησταριά που είναι ισάξια με μια πραγματική ψησταριά με κάρβουνα.

5 σχόλια:

  1. Πολύ καλή λύση πραγματικά για όσους έχουν πρόβλημα χώρου!
    Βολική και "νόστιμη"
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανήκω στους τυχερούς που μένουν σε σπίτι με κήπο, αλλά έχω μια απορία (χαζή) η καπνούρα δεν ενοχλεί τους από πάνω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Manousina φαντάζομαι πως αν είχα ψησταριά με κάρβουνα οχι οι γείτονες αλλά ούτε εγώ δεν θα άντεχα την καπνίλα. Η ηλεκτρική όμως έχει και το εξής προνόμιο...δεν καπνίζει!!!Το μόνο που μπορεί να τους ενόχλησε είναι η μυρωδιά απο τα μοσχοβολιστά σουβλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή το έχω δοκιμάσει η ψησταριά αερίου με πέτρες υφαιστιακές είναι πιο οικονομική μα ..εγώ θα σου πρότινα να αγοράσεις απλή πλάκα απο το ΙΚΕΑ φανταστική και ψήνει υπέροχα.Σήμρα ψήσαμε σαρδέλλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΕ ευχαριστώ για την συμβουλή σου αχτίδα μου...θα το ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή